Για να δείτε το άρθρο, κάντε κλικ εδώ >>
Δημοσιεύσεις
Των:
Γιώργου Σταμάτη, Συμβούλου Επικοινωνίας της e-Decathlon και
Αντώνη Ζαΐρη
Ένα πάγιο διαχρονικό ερώτημα που απασχολεί όλους εκείνους που άμεσα ή έμμεσα εμπλέκονται με την πολιτική διαδικασία είναι: «Πώς οι κατευθύνσεις του marketing και της επικοινωνίας θα έχουν αποτελεσματικό πεδίο δράσης στο χώρο της πολιτικής».
Η γνώση και εμπειρία από τη διαμόρφωση και Σχεδίαση Επιτυχημένων Στρατηγικών Μάρκετινγκ επηρεασμού του κοινού, επέτρεψε, αυτή τη φορά στο χώρο του Πολιτικού Μάρκετινγκ, να διακρίνουμε ότι ανάμεσα στους δύο (2) βασικούς τρόπους προσέγγισης του εκλογικού σώματος, στους οποίους πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση από τα επιτελεία σχεδιασμού και χάραξης επικοινωνιακής πολιτικής των πολιτικών κομμάτων, είναι:
Για να δείτε το άρθρο, κάντε κλικ εδώ >>
Ίσως δεν θα έπρεπε να μιλάμε για το ρόλο της επικοινωνίας στην πώληση, αλλά για το αν η πώληση σημαίνει και άλλα πράγματα εκτός από επικοινωνία!
Αν προσπαθήσουμε να προσδιορίσουμε τις κατηγορίες της επικοινωνίας, θα δούμε ότι όλες σχεδόν έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με την πώληση.