ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ότι η τήρηση του προγραμματισμού εισπράξεων, σε συνδυασμό με την έγκαιρη είσπραξη των οφειλών από τους πελάτες, είναι απαραίτητη για την ομαλή λειτουργία της επιχείρησης ή του οργανισμού. Η προσπάθεια όμως αυτή, στις μέρες μας, γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη. Απαιτείται πλέον η απόκτηση ιδιαίτερων δεξιοτήτων για την επιτυχή είσπραξη των ανεξόφλητων οφειλών. Συγκεκριμένα, απαιτούνται οργάνωση και σχεδιασμός στρατηγικής εισπράξεων, κατάρτιση συγκεκριμένου σεναρίου είσπραξης για τη συγκεκριμένη κατηγορία πελατών-οφειλετών, υιοθέτηση τεχνικών πώλησης της είσπραξης έναντι των οφειλετών, ειδικές γνώσεις που αφορούν το management, την επικοινωνία, την ψυχολογία, τη διαπραγμάτευση, την αντιμετώπιση του άγχους κ.ά. Η διαδικασία και τα βήματα των ενεργειών για αυξημένη αποτελεσματικότητα στις εισπράξεις βασίζονται σε ένα σύστημα, το οποίο οδηγεί σταδιακά στον τελικό στόχο, μέσα από μια ολιστική αντιμετώπιση όλων των ζητημάτων που διαχρονικά σχετίζονται με το marketing management.

Read more

Η μοναδική πρόταση πώλησης συμπυκνώνει τον κύριο λόγο επιλογής ενός προϊόντος, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τη μοναδικότητα των χαρακτηριστικών και πλεονεκτημάτων του.Σχετίζεται άμεσα με τη στρατηγική φιλοσοφία της επιχείρησης, συνιστά κυρίαρχο στοιχείο μιας παρουσίασης πωλήσεων και επικοινωνείται δυναμικά μέσα από όλες τις μορφές εταιρικής επικοινωνίας.Η ανάλυση των χαρακτηριστικών αναφέρεται στις προδιαγραφές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός προϊόντος ή υπηρεσίας, που σχετίζονται αποκλειστικά με το προς πώληση προϊόν και το συνεργάτη πωλήσεων, συνιστούν δε δυναμική υποστήριξη, επιχειρηματολόγηση και τεκμηρίωση της υπόσχεσης πωλήσεων (Reason why).

Read more

Ο δίσκος πωλήσεων αποτελεί τον πυρήνα μιας ολοκληρωμένης παρουσίασης πωλήσεων και σε καμιά περίπτωση δεν παραπέμπει σε μια τυποποιημένη παρουσίαση. Αντίθετα εμπεριέχει όλα εκείνα τα στοιχεία μιας ελεύθερης, ωστόσο οργανωμένης παρουσίασης, με λέξεις και εκφράσεις-κλειδιά (key-points), που αφορούν συγκεκριμένο προϊόν ή σειρά προϊόντων, εξαιτίας δε των οποίων καθίσταται η παρουσίαση εντυπωσιακή, ελκυστική, διαφοροποιημένη, ικανή να προκαλέσει συναισθηματική διέγερση και αντίκτυπο (impact) στην αγορά-στόχο που απευθύνονται τα εν λόγω προϊόντα.

Read more

Αντ. Γ. Ζαΐρης

Κατερίνα Τσεμπερλίδου, Πρόεδρος και διευθύντρια

Δημιουργικού της Adel/Saatchi & Saatchi

Έρευνες και δημοσκοπήσεις γίνονται πολλές. Άλλες για πολιτικούς ή κοινωνικούς σκοπούς και άλλες για εταιρικά συμφέροντα. Πώς χρησιμοποιεί ένας πολιτικός την έρευνα και πώς μια εταιρία; Ποια είναι τα κίνητρα και τα κριτήρια; Πώς αξιοποιούνται τα συμπεράσματα των ερευνών και τι περιμένει το κοινό από μια εταιρία ή από ένα κόμμα; Σχετικά με αυτά τα θέματα συζητούν δύο στελέχη από διαφορετικούς χώρους, τη διαφήμιση και τη πολιτική: πρόκειται για την κυρία Κατερίνα Τσεμπερλίδου, πρόεδρο και διευθύντρια Δημιουργικού της Adel/Saatchi & Saatchi, και τον κ. Αντ. Ζαΐρη, πολιτικό αναλυτή/συγγραφέα. Και οι δύο έλαβαν γνώση των όρων την «μονομαχίας», τους οποίους και συναπεδέχθησαν.

Επιμέλεια: Ι. Ν. Μπασκόζος

Read more